Najpopularniejszym rodzajem odzieży personalizowanej są koszulki, lecz nadruki można umieszczać także na innych elementach garderoby. Czapki są wdzięcznym nośnikiem, ponieważ występują w różnych rodzajach i nakłada się je na głowę, więc są bardzo widoczne. Pomysłów na personalizację czapek jest wiele. Z jednej strony może to być doskonała pamiątka, a z drugiej reklama, która bezpośrednio lub pośrednio będzie wpływała na potencjalnych odbiorców. Przeczytaj, jakie rodzaje nadruków sprawdzają się na czapkach.
Oznaczenie drużyny, rodziny lub grupy osób
Czapki bejsbolówki wzięły swoją nazwę od dyscypliny sportu i to właśnie w tym kontekście są często zamawiane. Osłaniają oczy od światła podczas uprawiania niektórych sportów na świeżym powietrzu (np. tenis, biegi, kajak) lub po prostu są nośnikiem reklamowy danej drużyny. Nadruki na czapkach są bardziej ograniczone niż grafiki nanoszone na koszulki, bluzy czy torby. Dlatego zazwyczaj umieszcza się na nich logo, nazwę lub krótki napis. Czasem jest to zdjęcie, zabawna grafika lub symbol innego rodzaju. Na personalizowane czapki decydują się także osoby, które chcą stworzyć ciekawą pamiątkę z okazji jakiegoś wydarzenia. Może to być wieczór kawalerski lub panieński, wspólny wyjazd, urodziny czy forma podziękowania grupie znajomych osób.
Czapka jako nośnik reklamowy
Nadruki na czapkach najczęściej nanosi się w celach reklamowych. Pracownicy, którzy wykonują swoje czynności w niskich temperaturach, powinni otrzymać od pracodawców czapki zimowe. Natomiast latem czapki z daszkiem ochraniają oczy przed silnymi promieniami, a głowę przed przegrzaniem prowadzącym do osłabienia. Jeśli musisz swoim pracownikom zapewnić czapki robocze, nanieś na nie logo i nazwę firmy. W ten sposób będą oni reklamować twoją markę. Dzięki skojarzeniu z twoją działalnością zaczną wyglądać profesjonalnie. Koszty reklamy są niewielkie, a korzyści mogą być bardzo satysfakcjonujące. Firmowe czapki są także jednym z gadżetów rozdawanych w konkursach na targach i eventach. Osoby, które otrzymają je w prezencie, będą reklamowały twoją firmę przy okazji normalnego użytkowania produktu.