Odzież firmowa z nadrukiem w postaci logo jest przede wszystkim prostym sposobem na budowanie rozpoznawalności firmy. Jest to zabieg marketingowy, który pozwala w dość łatwy sposób zareklamować się i zapaść potencjalnym klientom w pamięć. Warto w tym miejscu pamiętać, że koszulki z logo firmy nie muszą myć jedynie smutną, jednokolorową koniecznością. Mnogość fasonów oraz szeroki wybór kolorów pozwoli na dopasowanie ich do swojej osobistej wizji.

Odzież z firmowym nadrukiem: korzyści

Jedną z największych zalet odzieży z firmowym nadrugiem jest fakt, że pozwala ona ujednolicić wizerunek pracowników, bez konieczności wymagania od nich respektowania bardziej stanowczych zasad dress code’u. Pozwala to, w przypadku wielu profesji, na łatwe odznaczenie ich od klientów, dzięki czemu nawiązanie kontaktu, podczas poszukiwania pomocy, jest zdecydowanie łatwiejsze.

Doskonałym pomysłem może okazać się też zaoferowanie tego typu reklamowych gadżetów nie tylko klientom, ale też pracownikom na swój własny, domowy użytek. Używanie ich w przestrzeni publicznej gwarantuje łatwą i wygodną reklamę firmie.
Jeśli myślimy o koszulkach przede wszystkim w kategoriach reklamy to warto mieć na uwadze, że niewielkim kosztem gwarantujemy sobie skuteczną formę promocji. Tym bardziej że darmowe koszulki cieszą się aktualnie dość sporą sympatią, dzięki czemu dużo osób nosi je na co dzień.

Co firmowa odzież mówi o firmie? 

Łatwa identyfikacja pracowników pomoże poprawić jakość naszych usług oraz sprawi, że klienci poczują, że jesteśmy bardziej otwarci na kontakt z nimi, a co za tym idzie — także skorzy do pomocy.
Darmowe gadżety reklamowe są dobrym posunięciem promocyjnym. Klient, który dostaje coś za darmo zdecydowanie chętniej wróci skorzystać z usług takiej firmy. Podobne upominki budzą w klientach pozytywne skojarzenia, sprawiają, że czuje się doceniony i zwiększają odczuwaną względem firmy sympatię, więc w przyszłości chętniej skorzysta z usług,